Pierdere in greutate banda de alergare

Treadmill Walking Planul de antrenament pentru pierderea în greutate by Wendy Bumgardner Share on Facebook Share on Twitter Utilizați aceste antrenamente pentru a merge greutate pe banda de alergare Banda de mers pe jos este o modalitate excelenta de a arde calorii suplimentare in fiecare zi pentru a va ajuta sa slabiti. Scopul este de a arde de calorii pe zi cu exerciții cardio, cum ar fi mersul pe jos.

În plus, puteți cumpăra un simulator acasă și puteți face într-un timp convenabil, nimeni timid. Luați în considerare contraindicațiile!

Acest lucru este de aproximativ 60 de minute pe zi de exercitare moderat-intens, în plus față de controlul numărului de calorii pe care le consumați. Provocați-vă corpul prin schimbarea antrenamentului pe parcursul săptămânii cu zile mai grele, alternând cu zile mai ușoare.

Puteți modifica acest program pentru a se potrivi propriului stil de viață.

Aparate fitness

Puteți adăuga în zilele de odihnă după cum este necesar, dar cel mai bine este să nu aveți mai mult de o zi de odihnă la rând.

Dacă nu puteți programa suficient timp pe benzile de alergat, adăugați una sau mai multe plimbări de 15 minute pe parcursul zilei.

  1. Потом вошли и происходит буквально через несколько лишь после.
  2. Ceai de pătrunjel pentru slăbit

Plan de alergare pe săptămână pentru pierdere în greutate Luni: Exercițiul de mers pe jos cu grăsime : începeți săptămâna dreaptă cu 60 de minute de antrenament de ardere a grăsimilor. Veți arde între și de calorii în funcție de viteză și greutate.

Treadmill Walking Planul de antrenament pentru pierderea în greutate

Puteți întrerupe acest antrenament în două sesiuni de 30 de minute dacă nu puteți anula o oră continuă. Multe treadmills au un detector de puls de prindere sau monitor de ritm cardiac care vă pot ajuta să urmăriți ritmul cardiac și efortul dumneavoastră. Acesta este minimul recomandat pe zi pentru a reduce riscurile pentru sănătate, cum ar fi diabetul și bolile cardiace. Utilizați acest antrenament pentru a vă concentra pe poziția și tehnica de mers pe jos.

Acest lucru vă va ajuta să vă grăbiți în antrenamentele dvs.

retete dietetice slabit

Urmăriți-vă sesiunea de banda de alergare făcând pierdere in greutate banda de alergare antrenament în partea superioară a corpului cu gantere sau benzi de exerciții. Miercuri: Treadmill Hill Workout : Puteți să ardeți mai multe calorii pe minut când utilizați caracteristica înclinată a banda de alergare.

  • Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.
  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide
  • Reteta de slabit cu hrisca si kefir

Slabesti rapid 10 kg banda de alergare are programe de antrenament pre-programate, alegeți una de utilizat astăzi.

Puteți alege o urcare constantă sau intervale de deal. Joi: Plimbare de sănătate : mergeți 30 de minute într-un ritm moderat.

Urmați-l cu exerciții de antrenament abdominale. Vineri: antrenamente de viteză : regim de slabit pe puncte treadmill-urilor vin cu antrenamente pre-programate, care includ accelerarea într-un ritm dificil, apoi încetinirea timpului de două minute pentru a vă prinde respirația și accelerarea din nou.

Treadmill Walking Planul de antrenament pentru pierderea în greutate

Intervale de 30 de secunde până la un minut de mers pe jos, cu două minute de recuperare, pot arde prin calorii. Alegeți una dintre aceste azi și căutați un antrenament de 30 de minute până la 45 de minute. Dacă vă simțiți confortabil, puteți alterna jogging-ul pentru intervalul de viteză și mersul pe jos pentru intervalul de recuperare. Dacă banda de alergare nu are un program de interval de viteză, modificați-vă singur viteza utilizând antrenamentele de mers pe jos cu viteză economică.

Sâmbătă: antrenament la distanță : Obiectivul pentru o oră sau mai mult de mers pe banda de alergare într-un ritm confortabil. Poate doriți să vă prindeți videoclipul în timp ce mergeți.

  • Aparate fitness Banda de alergare da startul la slabit!
  • Dieta dukan retete faza 1

Sau, luați-vă plimbările în aer liber pentru o zi și mergeți într-un parc, de-a lungul unui verde, cumpărături sau explorați. Purtați un pedometru sau urmăriți kilometrajul astfel încât să puteți echilibra câte calorii de activitate pe care le ardeți cu orice dulceturi de week-end dieta care pot fi planificate.

Duminica: distracție activă și întindere : puneți-vă picioarele de mers pe jos pentru a lucra doar bucurându-vă de o zi activă cu prietenii și familia. Utilizați o rutină de întindere pentru încălzire.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Experimentați cu alte activități, cum ar fi bicicleta sau înotul, care vor exercita diferite grupuri musculare de la mers pe jos. Scopul astăzi este găsirea bucuriei în mișcare și în viață. Săptămâna 2 Planul de pierdere în greutate pentru treadmill Repetați modelul săptămânii antrenamentului de alergare. Explorați diferite antrenamente pre-programate pe banda de alergare pentru varietăți în ziua antrenamentului de deal și în intervalul de interval de viteză.

Dacă nu ați mers pe jos în mod regulat pentru fitness, este posibil să trebuiască să începeți cu sesiuni mai scurte de alergare și să vă construiți timpul în fiecare zi. Realizați 60 de minute pe zi de activitate prin adăugarea de plimbări de 15 minute pe parcursul zilei, după cum este necesar. Pentru a pierde in greutate cu exercitii fizice, trebuie sa controlati si cantitatea pe care o mancati.

super slim pastile de slabit uk

Începeți o dietă sensibilă și folosiți un jurnal de mâncare pentru a fi sincer cu dumneavoastră în legătură cu consumul de calorii. Dacă arzi mai mult de de calorii pe zi decât mănânci, te poți aștepta la o pierdere în greutate de o lire pe săptămână.

Săptămâna 3 și Mai departe Modificați programul săptămânal pentru a se încadra în stilul tău pierdere in greutate banda de alergare viață. Lucrați pe postura și forma de mers pe josîn special folosind sfaturi despre cum să mergeți mai repede, astfel încât să puteți arde mai multe calorii în cadrul aceleiași sesiuni de antrenament.

În timp ce progresați, vă puteți îmbunătăți capacitatea de fitness și puteți pierde în greutate, astfel încât va trebui să utilizați mai multă viteză și înclinație pentru a vă mări ritmul cardiac în zona de efort dorită. Vă doresc succes în pierderea în greutate pe banda de alergare. Related Content.

am slabit 30 de kg in 3 luni

Informațiiimportante