Dieta sala slabit. Top mituri despre slăbit, diete și antrenament - REVVOLUTION - Powered by Valentin Vasile

Ponturi pentru alimentatie atunci cand esti incepator la sala

În următorul articol, Valentin Vasile a sintetizat pentru tine câteva idei care să te ajute să înțelegi mai bine ce se întâmplă în organismul tău atunci când încerci să slăbești, dar și desființează unele mituri omniprezente în discuțiile despre diete, slăbit și antrenament.

EXTRA: 5 sfaturi cheie pentru masa musculara Ce sunt proteinele si de ce trebuie sa le consum cand ma antrenez? Despre proteine si rolul lor am mai vorbit aici.

Să participi la un eveniment de maraton la cursa de 10 km nu înseamnă că trebuie să mănânci paste în fiecare zi cu o săptămână înainte și altă săptămână după.

Să mergi la antrenament seara crezând că cei doi covrigi de dimineață și 4 cafele sunt suficiente, te înșeli. Îți distrugi mușchii și articulațiile, dacă nu leșini după primele exerciții. Mai bine sari peste antrenament, iar a doua zi te pregătești cum trebuie.

Puterea musculară este mai mare decât rezistența articulațiilor. Nu te gândi doar la mușchi, gândește-te și la articulații. Nu forța la antrenament și nu sări peste încălzire și streching.

Ponturi pentru alimentatie atunci cand esti incepator la sala

Să te forțezi la antrenament până nu mai poți merge de durere musculară sau să leșini nu înseamnă că ai făcut un antrenament eficient. Începe ușor și în timp vei dezvolta rezistență și putere.

Nu te antrena ca să poți mânca ce poftești. Hrănește-te corect ca să fii sănătos, să slăbești și să te tonifiezi prin antrenament. Să îți faci abonament la sală pe un an, dar să mergi de 3 ori nu înseamnă că ai istoric sportiv.

Alex Healthy

Antrenamentele te vor ajuta în timp să tonifiezi musculatura, să îmbunătățești calități motrice forță, rezistentă, mobilitate, echilibru, etcte vor ajuta să accelerezi metabolismul muscular, dar NU te vor ajuta să slăbești fără nutriție corectă.

Un antrenament ușor echivalează 50 g dieta sala slabit caju crud. Grăsimea nu este activată de antrenament; nu se încordează; nu pleacă dacă o mângâi sau o masezi; nu se topește dacă faci electrostimulare și nu se transformă în mușchi.

dieta sala slabit diete de slabit sanatoase si rapide

Tonus înseamnă că mușchiul devine tare sub grăsime. Tonusul se simte, dar nu se vede dacă este acoperit de grăsime. Să pui prosopul pe aparat și să stai lângă el 10 minute plus 5 min așezat pe el cu telefonul în mână nu înseamnă că după 60 de minute te-ai antrenat.

dieta sala slabit slabim sanatos cu galina tomas

Mai potrivit este să îți iei antrenor personal. Să mergi la sală de 5 ani și să arăți la fel ar trebui să te pună pe gânduri. Dacă mergi la sală de ceva vreme, de ori pe săptămână, dar exercițiile sunt la fel de ușoare ca în primele zile, să știi că acele kilograme costum sauna pentru slabit pareri plus nu sunt de mușchi.

Să mănânci sănătos și echilibrat nu înseamnă regim alimentar de spital. Abaterile alimentare se depun, chiar dacă nu te vede nimeni sau închizi ochii și nu te vezi nici tu când trișezi.

Eşti la dietă, mergi la sală şi nu slăbeşti? Unde greşeşti

Nu te antrena ca să slăbești, slăbește că să te poți antrena. Alimentația corectă este cheia. Să mănânci incorect și să nu recunoști nu te ajută să slăbești, chiar dacă tu susții că ai mâncat corect. Cola zero nu înseamnă că bei apă cu întuneric, ci apă cu Eîndulcitori la fel de periculoși, ciclamat, acesulfam K, aspartam, acidifiant, corectori de aciditate.

dieta sala slabit retete low carb high protein

Te îngrașă la fel ca zahărul. Nu este vorba de calorii, ci de efectul asupra sistemului hormonal. Dacă obiectivul tău este să slăbești nu este suficient să respecți planul alimentar doar de luni până vineri. Mesele din weekend pot să dea peste cap matematica caloriilor și sistemul hormonal. Dacă de ziua lui colegul de la birou vine cu prăjituri, nu este vina dieta sala slabit că ai mâncat. Dacă colegii tăi comandă pizza și așa faci și tu, nu ei sunt de vină.

Programul perfect pentru slăbire

Motivația este atât de puternică pe cât de important este pentru tine obiectivul. Să te urci pe cântar în fiecare zi ca să vezi dacă ai slăbit este ca și cum te-ai uita zilnic la iarbă ca să vezi cât a crescut de la o zi la alta.

3 reguli pentru dieta de slăbire

Caloriile nu sunt egale. Răspunsul hormonal al organismului la caloriile din înghețată este foarte diferit dieta sala slabit negativ, față de efectul caloriilor din broccoli asupra sistemului hormonal.

dieta sala slabit slabit 3 kg in 2 zile

Matematica caloriilor este eficientă când caloriile sunt bune. Metabolismul este lent fiindcă fiecare kilogram de grăsime peste greutatea de echilibru reprezintă o fabrică de estrogen. Estrogenul este un constructor de grăsime.

Bărbații de succes merită o formă fizică de succes

Cu cât ai mai multe kilograme de grăsime cu atât mai mult crește nivelul de estrogen. Dezechilibrul hormonal duce la încetinirea metabolismului. Testosteronul este un constructor de masă musculară și un arzător de grăsime. Masa musculară activă produce testosteron. Când cantitatea de grăsime este mare și nivelul estrogenului depăsește cu mult nivelul testosteronului, se declanșează un mecanism.

Crește nivelul enzimei aromataza. Mecanism prin care estrogenul transformă testosteronul în estrogen. Prea multă grăsime și prea puțin tonus muscular. Vestea bună este că după ce îți vei atinge obiectivul de slăbire: o Se recalibrează nivelul hormonal obținut prin compoziție corporală corectă masă musculară activă și procent de grăsime mic o Tonus masă musculară activă datorită antrenamentelor Mușchiul activ este un motor pornit care consumă combustibil.

  • Pastile de slabit slim essence
  • Sauna slabeste inima
  • Feli a slabit 30 kg
  • Regim de slabit - ce trebuie sa mananci si sa bei pentru a slabi?
  • Vreau sa slabesc repede
  • Ponturi pentru alimentatie atunci cand esti incepator la sala

Informațiiimportante