Menu dieta keto vegetariana

menu dieta keto vegetariana

În articolul de mai jos am alcătuit o listă de alimente care conțin grăsimi sănătoase, proteine vegetale și sunt sărace în carbohidrați.

menu dieta keto vegetariana exercitii fizice pentru slabit acasa

Atunci când dorești să urmezi pe o anumită perioadă un regim alimentar low-carb excluzând orice produs animal este necesar ca acestea să fie combinate cu atenție pentru a întâlni necesarul energetic zilnic și cel de macronutrienți, de care avem nevoie atunci când urmăm o alimentație low-carb sau keto.

Ce alimente poți include într-un meniu low-carb vegan de post 1. Legume și verdețuri: -avocado, ardei, broccoli, castraveți, ceapă, ciuperci, conopidă, dovlecel, fasole verde, măsline, roșii, ridichi, salată verde, spanac, sparanghel, varză, varză de Bruxelles.

menu dieta keto vegetariana mancare sanatoasa pentru slabire

Surse de grăsimi vegetale naturale -uleiul de măsline extra virgin, ulei de cocos, ulei de avocado, unt de cacao, ulei din semințe de in, ulei de cânepă, ulei MCT 3. Semințe -floarea soarelui, chia, dovleac, semințe de cânepa, in, susan 4.

Nuci — nuci, migdale, nuci pecan, nuci macadamia, nucă de cocos, fulgi de migdale, fulgi de cocos, unt de migdale, unt de cocos tartinabil, smântână de cocos 5.

Lo que como en un dia KETO VEGANO🥑

Făină low-carb -de migdale, de cocos, de in auriu, amestec de fibre fără carbohidrați 6. Lapte vegetal 7.

A post shared by Simona Mirto Tavolartegusto. Aceasta din urma va face chipsurile mai savuroase si le va oferi o textura placuta.

Paste și orez din konjac Rețete și inspirații Legume la tigaie Ciupercile trase la tigaie în puțin ulei de menu dieta keto vegetariana și condimente sunt delicioase. La fel se poate proceda și cu alte legume, precum vinete, dovlecel, sparanghel etc.

menu dieta keto vegetariana dieta slabit disociata simpla

Salate Pentru a prepara salate low-carb de post, poți folosi orice legume low-carb proaspete salată verde, roșii, castraveți, ardei etc și ai grijă să adaugi suficiente surse de grăsimi vegetale, precum avocado, măsline, nuci, semințe și uleiuri vegetale presate la rece de măsline, de avocado etc. Un mod gustos de a găti conopida, la tigaie în ulei de cocos, condimentată cu sare, piper și opțional, puțin turmeric.

  • Slabeste un kilogram pe zi
  • Ce sa mananci cand vrei sa slabesti

Orez din konjac cu legume Legumele trase la tigaie în ulei de cocos merg excelent alături de orezul konjac.

Informațiiimportante