Stepper sau bicicleta pentru slabit

stepper sau bicicleta pentru slabit

Ce este un stepper, care sunt beneficiile lui și ce tipuri există Stepperul este un aparat de fitness care imită urcatul scărilor, antrenând în special mușchii membrelor inferioare.

stepper sau bicicleta pentru slabit

Există mai multe versiuni, precum cele cu bandă rulantă sau cele cu pedale, care prezintă mai multe subtipuri, expuse în continuarea articolului. Faptul că are un impact redus asupra articulațiilor și a sistemului osos îl transformă într-un echipament potrivit pentru toate categoriile de vârstă: copii, tineri, vârstnici, gravide etc.

Exercițiile trebuie ajustate în funcție de aptitudinile fizice ale fiecăruia.

stepper sau bicicleta pentru slabit

Dacă suferi de o afecțiune, este recomandat să slabesti rapid si sanatos medicul înainte de a folosi orice aparat de fitness. Stepperul contribuie la sănătatea cardiovasculară, prin procesele aerobice care au loc în organism în timpul mișcării, declanșate de bătăile rapide ale inimii.

O inimă sănătoasă și o circulație sanguină bună te vor ajuta să-ți păstrezi bunăstarea fizică pe termen lung.

Stepper Vs Bicicleta Eliptica In Iulie

Un alt beneficiu este legat de musculatură. Membrele inferioare se tonifiază, permițându-ți să ai un echilibru mai bun, o postură corectă și să te poți mișca cu agilitate. Totodată, lucrează simultan și mușchii abdominali, per total fiind solicitate mai multe grupe musculare.

stepper sau bicicleta pentru slabit

Pe scurt, sănătatea generală va fi îmbunătățită. Nu în ultimul rând, unul dintre cele mai râvnite obiective, acela de a pierde în greutate, este mai ușor de atins odată ce începi să exersezi mai des pe stepper. Un aspect neglijat adesea de majoritatea oamenilor este acela că orice tip de exercițiu ajută la îmbunătățirea concentrării și a coordonării trupului. Deși discuțiile se concentrează în jurul efectelor de ordin estetic, este important să ai în vedere și această dimensiune a activităților fizice.

Vei simți efectele benefice odată stepper sau bicicleta pentru slabit te reconectezi la propriul corp prin orice tip de antrenament, de la sporturi de echipă până la cele individuale. Mișcarea pe stepper nu face excepție de la regulă. Imitând mersul, el permite mișcări ale membrelor inferioare pe axa sus-jos, fiind indicat pentru sesiuni de antrenament de de minute.

Majoritatea modelelor sunt prevăzute cu display, unde sunt afișate informații utile, precum numărul de pași, intervalul de timp, frecvenţa şi caloriile consumate.

Dilema saptămânii: Bicicletă sau stepper? | metin2dreams.ro

Cu ajutorul acestor pedale, vei realiza pași cu o traiectorie mai complexă, rezultând într-o activare mai intensă a mușchilor abdomenului. Acesta are forma unei trepte, o greutate redusă și cu ajutorul lui poți pierde chiar și de calorii într-o oră. Cel mai mare avantaj îl reprezintă libertatea mare de mișcare pe care o permite, fiind util celor ce se plictisesc ușor din cauza repetitivității. Cuplat cu corzi elastice, îți oferă slabesti mancand etapa de slabire de a efectua exerciții dintre cele mai complexe.

Poți găsi sute de tutoriale prin intermediul cărora să te miști în mod creativ. Ele ocupă mai mult spațiu decât variantele mini, însă oferă o gamă largă de posibile exerciții și programe diverse. De aceea, sunt recomandate persoanelor care doresc să efectueze antrenamente de tip HIIT, în care duratele și intensitatea mișcărilor alternează. Sunt prevăzute cu display de unde poți afla care este intervalul de timp stepper sau bicicleta pentru slabit, distanța parcursă, viteza, treapta de rezistență, pulsul și numărul de calorii consumate.

Cum te ajută stepperul în fitness — ce grupe de mușchi lucrează Cei care sunt preocupați și de aspectele tehnice ale antrenamentelor de fitness vor dori să știe ce grupe de mușchi sunt activate preponderent în timpul folosirii stepperului.

Deși în timpul rutinei, întreaga musculatură este activată, nu toate zonele lucrează cu aceeași intensitate.

10 Sfaturi pentru a Slabi FOARTE MULT!

Pe stepper, predomină tonifierea musculaturii inferioare. Aceasta este formată din mușchii fesieri, coapse și cvadricepși. Abdomenul este, de asemenea, pus la lucru, însă într-o măsură ceva mai redusă și în special pe anumite modele, cum este cel de tip twister.

stepper sau bicicleta pentru slabit

Cu toate acestea, dacă ești cu adevărat motivat, poți adopta câteva măsuri prin care să contribui și la activarea mușchilor toracelui. Membrele superioare, adică umerii și brațele sunt mai puțin stimulate, însă acest aspect poate fi îmbunătățit prin folosirea unor accesorii. Corzile elastice, ușor de atașat diferitelor modele de steppere, îți permit să practici o diversitate impresionantă de mișcări care să activeze bicepșii, tricepșii și mușchii deltoizi.

Aspecte importante de avut in vedere la achizitia unei biciclete eliptice

Este suficient să cauți câteva tutoriale și vei avea la dispoziție sute de astfel de rutine. Exerciții eficiente de stepper pentru slăbit și subțierea picioarelor Eficacitatea stepperului depinde de modul în care este utilizat.

El oferă un training cardio de calitate atunci când abordezi activitatea fizică într-o manieră holistică. Acest lucru presupune că integrezi mișcarea într-un stil de viață sănătos, ce implică o alimentație cumpătată, hidratare suficientă, odihnă și o atitudine pozitivă. Nu vei obține rezultatele dorite dacă exersezi pe stepper, însă aportul caloric zilnic este foarte ridicat.

Pentru a pierde în greutate, sportul trebuie să vină în sprijinul transformărilor pe care le faci cu ajutorul unei diete puse la punct. Ca să slăbești este recomandat să apelezi la o consultație medicală de specialitate pentru a primi sfaturi personalizate, deoarece fiecare organism este diferit.

2. Cliclismul

După ce afli care este regimul potrivit pentru tine, poți adăuga un program de antrenament care să îți îmbunătățească rezultatele. Printre cele mai dorite efecte se numără subțierea picioarelor. Acest lucru este posibil odată ce pierzi în greutate, simultan cu tonifierea musculaturii. Tonusul este necesar, dar nu suficient pentru a atinge o formă fizică de invidiat. La ora actuală, studiile de specialitate arată că cele mai eficiente exerciții pentru pierderea kilogramelor în plus sunt cele de tip HIIT High Intensity Interval Training.

Acestea reprezintă o serie de mișcări ce intensifică ritmul cardiac în mod fragmentat. În cadrul acestui tip de antrenament este mai puțin important ce mișcări faci. Esențiale sunt intensitatea și întreruperile de ritm, care permit elevarea numărului de bătăi ale inimii în mod repetat.

Acest sistem poate fi aplicat la jogging, pe stepper, pe bicicleta eliptică sau cea normală.

Informațiiimportante